Armsad lapsevanemad ja vanavanemad, ootame teid kolmapäeval, 23.jaanuaril kell 18.00 meie kooli aulasse kaasa mõtlema ja arutlema teemal „Minu lapse kool“.
Loodame rohkearvulist osavõttu ja viljakat koostööd! Kõik head mõtted on suureks abiks meie kooli uue arengukava kokkupanemisel järgmiseks kolmeks aastaks.
Suunavad küsimused rühmatööks:
Kooli maine, klasside täituvus
Mille järgi valivad lapsed ja laste vanemad kooli, kuidas saavad kool ja linn sellele valikule kaasa aidata?
Kas on vajalik eelkooli klassi tegevus?
Õpilase areng
Kuidas hinnata ja jälgida lapse arengut ja õppeedukust?
Millise hindamissüsteemi peaks kool valima algkooli astmes?
Kuidas tekitada ja säilitada õpilastes koolirõõm?
Kooli ja kodu koostöö
Millised on parimad viisid kodu ja kooli koostööks?
Kuidas tagada koolikohustuse täitmine?
Millisena nähakse klassijuhataja rolli?
Kas on vajadust luua veebipõhine foorum lastevanematele? Kuidas see toimida võiks, kes seda haldab?
Milline on hoolekogu roll ning kas ja kuidas saaks hoolekogu vajadusel aidata vanematel kooliga lävida?
Õppekava, õppesuunad
Milline peaks kooli õppekavas olema võõrkeelte valik? Millest peaks valikul lähtuma?
Mis on valikainete eesmärk põhikoolis, kuidas ja milliseid valikaineid peaks oma õppekavasse valima meie kool?
Huvitegevus
Kas huvitegevus ja huviringid peaks tegutsema koolis? Millised huviringid võiks koolis olla? Kuidas peaks olema huvitegevus rahastatud?
Kas huvitegevuse läbiviimisse võiks kaasata ka aktiivseid lapsevanemaid?
Õppetööd toetav tegevus
Kas on vajalik pikapäeva rühma tegevus ? Miks?
Kuidas paremini korraldada nõustamist ja toetamist õpi- ja käitumisprobleemide korral?
Kuidas paremini toetada andekate õpilaste arengut?
Koostöö huvigruppidega
Milline peaks olema meie kooli roll piirkonna koolina ja kogukonna keskusena?
Kas koolil võiks olla veel teisi rolle lisaks kooli rollile Karlova ja Ropka kogukonna jaoks?
Kes võiksid olla veel kooli koostööpartnerid lisaks olemasolevatele
Väärtuskasvatus koolis
Tartu ülikooli eetikakeskus andis 2012. aasta detsembris neljandat korda välja rändtiitli „Väärtuskasvatuse kool“. Tiitli jagamiseks korraldatud konkursside „Koostöö lastevanematega ja väärtuskasvatus koolis: kaasamine või konfliktide ohjamine?” ja „Väärtuskasvatus lasteaias: lasteaed ja pere üheskoos” eesmärk oli innustada koole ja lasteaedu oma väärtuskasvatustegevust läbi mõtlema ja hindama ning koguda, levitada ja tunnustada koolide ja lasteaedade häid kogemusi ja ideid, kuidas lastevanematega koostööd tulemuslikumalt korraldada.
Konkurss ja väärtuskasvatuse konverents „Hea kooli mõõdupuud” toimusid haridus riikliku programmi „Eesti ühiskonna väärtusarendus: 2009-2013″ raames. Teema kohta saab täpsemalt lugeda eetikaveebist: http://www.eetika.ee/konverents2012