Kuidas me tegutseme?
Õppijast lähtuv õpitee
- koolipäev algab kell 9.00
- pikad tunnid, mis toetavad sügavamat õppimist (85-minutilised, vahelduvad 45-minutilisega)
- ennastjuhtiva õppija kujunemist toetav metoodika (õpioskuste teadlik kujundamine)
- inglise keele õpe 1.klassist (ringitund)
- lõimitud õppimine: algklassides üldõpetus, II ja III kooliastmes lõiminguplaanid õppeaasta jooksul, mis toetavad seostatud ja elulist õppimist
- koostöine tegutsemine
- ahhaaliku kooli põhimõtetest lähtumine (tutvu lähemalt AHHAALIK KOOL)
- 3.-4.klassi õpilastele huvipõhised ja klassiülesed valikained
- 5.-7.klassi õpilastele huvipõhised ja klassiülesed valikained
Hindamine kui tagasiside
- I kooliastmes sõnalised hinnangud
- eneseanalüüsi toetavad õpilaspäevikud I kooliastmes
- tundides kasutatakse õpilase enese- ja kaasõppija hindamist
- loovainetes mitteeristav hindamine
- II ja III kooliastmes protsenthindamine, et anda õpilasele selgema ülevaate, kui palju õpitust ta on omandanud
- õpilaste kaasamine eneseanalüüsi kaudu (iga kuu eneseanalüüsilehed)
Võimalused õpetajatele
- kollektiivi igakolmapäevased hommikukoosolekud/seminarid
- tegutsemine tiimides
- võimalus panustada kooli juhtimisse
- toetav ja professionaalne tugimeeskond
- toetav juhtkond
- ühine arusaam meie kooli õppimisest ja õpetamisest
- tunnivaatluskuud 2x aastas ja võimalus osaleda IRIS tunnivaatlusgrupis
- autonoomia oma töö planeerimisel