Kuidas me tegutseme?

Õppijast lähtuv õpitee

  • koolipäev algab kell 9.00
  • pikad tunnid, mis toetavad sügavamat õppimist (85-minutilised, vahelduvad 45-minutilisega)
  • ennastjuhtiva õppija kujunemist toetav metoodika (õpioskuste teadlik kujundamine)
  • inglise keele õpe 1.klassist (ringitund)
  • lõimitud õppimine: algklassides üldõpetus, II ja III kooliastmes lõiminguplaanid õppeaasta jooksul, mis toetavad seostatud ja elulist õppimist
  • koostöine tegutsemine 
  • ahhaaliku kooli põhimõtetest lähtumine (tutvu lähemalt AHHAALIK KOOL)
  • 3.-4.klassi õpilastele huvipõhised ja klassiülesed valikained
  • 5.-7.klassi õpilastele huvipõhised ja klassiülesed valikained

Hindamine kui tagasiside

  • I kooliastmes sõnalised hinnangud 
  • eneseanalüüsi toetavad õpilaspäevikud I kooliastmes
  • tundides kasutatakse õpilase enese- ja kaasõppija hindamist
  • loovainetes mitteeristav hindamine
  • II ja III kooliastmes protsenthindamine, et anda õpilasele selgema ülevaate, kui palju õpitust ta on omandanud
  • õpilaste kaasamine eneseanalüüsi kaudu (iga kuu eneseanalüüsilehed)

Võimalused õpetajatele

  • kollektiivi igakolmapäevased hommikukoosolekud/seminarid
  • tegutsemine tiimides
  • võimalus panustada kooli juhtimisse
  • toetav ja professionaalne tugimeeskond
  • toetav juhtkond
  • ühine arusaam meie kooli õppimisest ja õpetamisest
  • tunnivaatluskuud 2x aastas ja võimalus osaleda IRIS tunnivaatlusgrupis
  • autonoomia oma töö planeerimisel